مورینیو: نمایش فوق العاده ای داشتیم

چلسی در حالی در این دیدار با گل جان تری و گل به خودی کایل واکر به ‏پیروزی رسید که مورینیو در غیاب نمانیا ماتیچ محروم، از کرت زوما به عنوان هافبک دفاعی استفاده ‏کرد. ‏
مورینیو به اسکای اسپورت گفت:" بازیکنان من فوق العاده بودند. من درک مشخصی در مورد دیدارهای ‏فینال داشتم. البته ما نمی توانیم در همه فینال ها به پیروزی برسیم اما فینال ها تنها برای بازی کردن ‏نیست، بلکه باید در آنها پیروز شد. ‏
ترکیب تیم ما چیزی نبود که همه انتظار داشتند اما از توازن فوق العاده ای برخوردار بودیم و در خط ‏میانی انسجام زیادی داشتیم. ما خیلی خوب حریف را پرس کردیم. مشکلی نداشتیم. آنها چند موقعیت ‏داشتند؛ مثل ضربه آزاد اریکسن که به تیر خورد اما ما خیلی خوب بازی را کنترل کردیم.‏
می دانستیم که می توانیم در ضد حملات خطرساز شویم. من انتظار بیشتری داشتم اما فکر می کنم همان ‏طور بازی کردیم که باید در یک فینال بازی کنیم."‏
مورینیو همچنین تیم و سرمربی حریف را مورد ستایش قرار داد و گفت:" تاتنهام و پوچتینو فوق العاده ‏هستند. او یک تیم فوق العاده ساخته؛ آنها دیدار دشواری برای ما رقم زدند و من برای آنها ناراحتم. او فوق ‏العاده کار کرده و پیشرفت فوق العاده ای در دوران حرفه ای اش داشته است. من برای او ناراحتم اما می ‏دانم که او به کاری که کرده، افتخار می کند و اینکه تیمش را به فینال رسانده است."‏


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ژوزه مورينيو (سرمربي) , چلسي ,

تاريخ : دو شنبه 11 اسفند 1393 ا 1:0 نويسنده : علی ظهرابی ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.